.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران مازندرانی درگذشت مجتبی تکین را تسلیت گفتند

خبرنگاران مازندرانی با صدور اطلاعیه ای درگذشت ناگهانی مجتبی تکین دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر را تسلیت گفتند.

به گزارش
شمال نیوز ، در اطلاعیه خبرنگاران خبرگزاریها، روزنامه های کثیرالانتشار کشوری و استانی و هچنین هفته نامه های مازندران خطاب به مدیرعامل مهر آمده است: خبر درگذشت نابهنگام همکار عزیز آقای مجتبی تکین دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر را که موجی از غم و اندوه در دلهایمان زنده کرد به خبرگزاری مهر، مجموعه خانواده بزرگ آن رسانه وزین و بازماندگان داغدارش تسلیت می گوییم.

در ادامه آمده است: جامعه رسانه ای مازندران به خصوص عکاسان، این داغ بزرگ را برای جامعه رسانه ای کشور به خصوص خبرگزاری مهر جبران ناپذیر می دانند و از خداوند بزرگ برای روح آن پرستوی پاک و سفر کرده، دختر معصوم و همسر ارجمندش علو درجات مسئلت می کنند و عکسهای خبری این عکاس حرفه ای خبرگزاری مهر همواره بر تارک رسانه ها خواهد درخشید.

خبرنگاران مازندرانی تاکید کرده اند: متاسفانه در زمان حضور و حیات همکاران رسانه ای گمنام و همواره در حاشیه ها هستند و انتظار میرود همگان جایگاه رسانه ها را به معنای واقعی آن ارج نهند.


همچنین روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران نیز در پیامی خطاب به مدیر عامل خبرگزاری مهر ضایعه درگذشت مجتبی تکین دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر را تسلیت گفت.

در این پیام که خطاب به مهندس پرویز اسماعیلی مدیرعامل خبرگزاری مهر نگاشته شده آمده است: ضایعه تاسفبار و دردناک درگذشت عکاس با تجربه و فعال عرصه رسانه ای کشور و خانواده گرامیش به جد برای جامعه رسانه ای و خبری کشور تالم آور است.

استانداری مازندران ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این ضایعه اسفبار برای اهالی رسانه ها به خصوص خانواده بزرگ خبرگزاری مهر و نیز خانواده تکین صبر و شکیبایی و برای آن مرحومان آرزوی علو درجات دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.647 seconds.